مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:352021-01-18حوادث

فیلم| گذر وعده ها از پل هولاندشت / اینجا سقوط نزدیک است


بستر و دستک های جانبی پل ارتباطی روستای «هولاندشت» که بیش از 40 سال از زمان احداث آن می گذرد و راه ارتباطی بسیاری از روستاییان محسوب می شود، بر اثر سیل 98 خسارت دیده و با وجود پیگیری های متعدد و وعده های زیاد، - فیلم گذر وعده ها از پل هولاندشت / اینجا سقوط نزدیک است بستر و دستک های جانبی پل ارتباطی روستای هولاندشت که بیش از 40 سال از زمان احداث آن می گذرد و راه ارتباطی بسیاری از روستاییان محسوب می شود، بر اثر سیل 98 خسارت دیده و با وجود پیگیری های متعدد و وعده های زیاد، اما همچنان بازسازی نشده است.

لرستان ۱۳۹۹-۱۰-۲۹ ۱۵:۰۷ http://fna.

ir/f1yorh ۰ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بر اثر سیل فروردین 98، متاسفانه بخشی از پل ارتباطی روستای هولاندشت واقع در کیلومتر 15 جاده خرم آباد به بروجرد تخریب شده است.

بستر و دستک های جانبی این پل که بیش از 40 سال از زمان احداث آن می گذرد و راه ارتباطی بسیاری از روستاییان محسوب می شود، بر اثر سیل خسارت دیده و با وجود پیگیری های متعدد اما همچنان بازسازی نشده است.

با توجه به پیش بینی بارش های شدید و خسارت بالای وارد آمده به پل ارتباطی روستای هولاندشت، انتظار می رود دستگاه های متولی نسبت به ترمیم و مرمت آن تسریع و عملیات بازسازی را به انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| گذر وعده ها از پل هولاندشت / اینجا سقوط نزدیک است

فیلم| گذر وعده ها از پل هولاندشت / اینجا سقوط نزدیک است